rehabdags!

Jag ar sjuk, arg, besviken, irriterad och inte sugen pa jobb idag...Inte alls faktiskt!

Imorgon vid denna tiden trampar jag omkring ute spanska landsbygden och har en liten rehabhelg. Den kommer i rattans tid ma jag saga. MEN PA MANDAG KOR VI IGEN, STEENHART!

Det ar sa mycket jag vill skriva, men med risk for att det blir for negativt sa kniper jag igen!

En sak som jag ar helt klar over nu ar iallafall vart den nya tatueringen ska sitta, namligen langst ner pa magen pa hogra sidan! Den kommer bli hyffsat stor och ack sa vacker...
Och vara en liten hyllning till min fina familj som jag tanker pa varje sekund.

Kommentarer
Postat av: T

va spännande! hur ser tatueringen ut?? pusss

2008-12-06 @ 16:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0