Familjemys!

Julafton blev precis som jag ville, även om jag ett tag inte trodde det...
Så himla mysigt, god mat, underbar familj/släkt, fina julklappar och bara helt underbart.
Som vanligt satt vi till sent och spelade spel, i år hade vi köpt Alla mot en som blev en riktig hit!!

Allt runt omkring är så mysigt, jag och Mamma sover hos farmor och farfar och de andra här hos Pappa. Men eftersom det är så nära mellan husen så springer vi hit varje morgon klockan 10 och äter frukost tillsammans...Och självklart springer jag över i min flanellpyjamas!
Ikväll fortsätter vi med lite minijul då vi åker hem till min gudmor där hela Skåne-släkten ska äta gott och ha trevligt tillsammans, och antagligen så ska jag och storasyster ut och svira.

MEN, morgondagen ser jag som intressant.
Pappas flickvän Torun kommer upp idag, och imorgon kommer Mammas helt nya kille till Skåne för att hämta hem Mamma och mina syskon till Sthlm...
Så då ska alla vi syskon, föräldrar, morföräldrar och nya pojk/flickvänner äta tillsammans...
Tomten är far till alla barn?! Värt att säga är också att detta kommer vara första gången jag träffar Mammas nya Karl.
Och på detta viset kommer förmodligen julen firas nästa år, och det kallar jag verkligen tomten är far till alla barn eftersom de andra kanske kommer ha sina barn från tidigare förhållanden med...Den som lever får se, jag tycker det vore helkul iallafall :)

Nä, nu sitter och och gömmer mig medans de andra städar...Snart ska vi ge oss ut på byn och shoppa.

Puss och god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0