Anna hjalper er med vardagen!

Alltid nar Mamma Eller pappa har tvattat klader har det legat massor av hogar med olika farger och SKIT.
Sortering!!!
Pappa, du som laser detta.
Lagg ner skiten, vi tvattar i tva olika har i Barcelona. Mork och ljus! Igar tvattade vi aven en mork troja med en ljus tvatt.
Hande det nagot? Nej, endast rena klader i sin ratta farg...
Sa jag har sparat mig sjalv mycket tid genom detta, och kommer aldrig att sortera nagonsin. Vilket sloseri!
haha vilket amne att ta upp, men det stor mig att jag har statt i tvatten hemma i Sverige och sorterat i miljarder hogar for INGENTING.

Om mindre an en vecka myser dessa tre syskon massor med varann. (Innan gnabbet borjar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0