lillördag

Satan i gatan va jag är trött! Lång dag på jobbet och mycket att göra. Skulle ha åkt och tränat efter jobbet men fick reda på att jag börjar 8 imorgon och måste gå upp 6 senast, så då fick träningen stå över en dag. En kampanj som drar igång imorgon plus club dag så därför behövde dom mer folk tidigt. Det om detta.

Är ensam hemma ikväll för Mats är på fest med skol folket, kul för han. Jag ska iaf lägga mig i sängen snart och se på finalen av Project Runway, vi har köpt en ny TV till sovrummet haha fy va vi är slappa. Men ack så skönt!
Imorgon blir det träning med Natalie iaf som by the way drar till Thailand igen i vinter, den jäkeln! Tänkte hinna med lite shopping också efter jobbet. Jag kan ta bilder på det jag köpt och lägga upp sen, har nämligen en ny och bra kamera nu också!

Puss på er
C

Kommentarer
Postat av: T

Ja, lägg upp bilder! vill se vill se :) love you

2008-08-28 @ 04:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0